مراسم جشن تولد خوبی ها ویژه کودکان بی سرپرست با شعار ” رویایت را خاطره خواهم ساخت” به همت بنیاد خیریه مهر زندگی بهتر در خانه مشق استاد معین برگزار شد.

مهر زندگی بهتر–  همایش، مراسم: به گزارش روابط عمومی بنیاد مهر زندگی، این مراسم که با حضور اعضای هیات مدیره بنیاد و مسئولان برگزار شد تعداد ۱۱۰ کودک بی سرپرست و یتیم به همراه مادران خود در فضایی شاد جشن تولد خوبی ها را در آستانه عید برگزار کردند.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین کافی از اعضای هیات مدیره بنیاد ضمن خوش آمد گویی به کودکان و میهمانان مراسم از لزوم شادی کودکان و اکرام وتکریم یتیم و یتیم نوازی با استناد به روایات و احادیث سخن گفت.

حجت السلام و المسلمین کافی ضمن تشکر از برگزار کننده این جشن گفت : نیاز به محبت و توجه در هر انسانی وجود دارد و همین عامل است که سبب رشد انسان میشود ، حال آن که نیاز به درخواست در کودکان شدید تر است و این نیاز به وسیله والدین رفع میگردد . پس یتیم در کودکی از این نعمت محروم است و لذا در اسلام چه بسیار سفارش به نوازش کودک یتیم شده و محبت به یتیم، اجر و منزلتی فروان نزد خدا وند دارد .

وی در ادامه گفت : اگر ما نیازهای یتیم را به سه دسته کفالت و مدیریت تربیتی و آموزشی ، مدیریت تغذیه و نیازهای مادی و نیاز عاطفی دسته بندی می کنیم، کفالت ونیازهای مادی و عاطفی این عزیزان در اولویت می باشد.

در ادامه مراسم محمود بیانی مدیر عامل بنیاد مهر زندگی بهتر گفت : جشن خوبی ها بهانه ای بود برای هدیه دادن ، ما قصد داشتیم روزی شاد را در کنار مددجویان تحت پوشش بنیاد، داشته باشیم که به حمدالله این توفیق حاصل شد .

مدیر عامل بنیاد مهر زندگی بهتر ادامه داد: ما در حال حاضر بیش از ۵۰۰ خانوار را تحت پوشش داریم که خدماتی نظیر مددکاری ، مشاوره ، آموزش ، کار آفرینی و کمک های مالی و هدایا را به این عزیزان ارائه می نمایم .

در این مراسم مالک سراج، هنرمند سینما و تلویزیون، سفیر مهربانی بنیاد مهر زندگی بهتر شد.

سراج با حضور در جمع کودکان بی سرپرست بنیاد مهر زندگی بهتر با قبول عنوان سفیر مهربانی کودکان بی سرپرست تحت پوشش بنیاد گفت :امیدوارم بتوانم با کمک و یاری خداوند متعال، گامی مؤثر در جهت حمایت از این کودکان بردارم .

در پایان مراسم همانطور که در فراخوان مشارکت بنیاد اعلام شده بود هدایای در نظر گرفته شده که توسط خیرین نیکوکار تامین شده بود به کودکان و مادران آنها اهدا شد.